[Brmlab] [HOWTO] Pro brmlab slunickovejsi

Tomas Suchan suchan.tomas at gmail.com
Mon Jul 23 21:30:55 CEST 2012

Za bordel v predni casti socroom jsem tentokrat zodpovedny ja, specz a
kapi. Makame na te radio-bservatori dost intenzivne, jsme tu temer nonstop
a v ramci teto akce generujem bordel ktery je dost znatelny i prez
pravidelny uklid toho nejhorsiho. Neni to trvaly stav, pouze nez se udela
to v tomto smeru to bordelove nejhorsi. Jsme na to pouze tri a prace tak
pro 10 tak to chvilku trva :(

TomSuch