[Brmlab] [HOWTO] Pro brmlab slunickovejsi

Nephirus nephirus at kerestes.cz
Mon Jul 23 17:27:29 CEST 2012

Vazene brmstvo,

dovolil jsem si sepsat par uzitecnych rad a tipu, ktere vam i vasemu
okoli zprijemni pobyt v brmlabu. Inspiraci mi byl dnesni stav, kdy pro
bordel nebylo kam polozit notebook, natoz neco hackovat.

  * Nedopite lahve se nenechavaji na stole, ani nikde jinde. Vezmete si
je pri odchodu s sebou. V pripade krajni nutnosti a ohrozeni zivota si
je viditelne podepiste, uskladnete na vhodnem miste a hlavne na ne
nezapomente.

  * Stoly nejsou urceny ke skladovani veci. K tomu slouzi /dev/storage
(takova mistnost s rackem a spoustou polic) nebo krabice s vasim jmenem.
Pokud mate rozdelanou praci a potrebujete si na kratkou dobu odskocit (v
radu jednotek hodin), umistete k tomu viditelne ceduli se jmenem a
planovanym casem nepritomnosti.

  * Zbytky buzirky, rozstrihane draty a podobny odpad patri do kose, ne
na podlahu.

  * Zidle se nehromadi uprostred mistnosti, aby co nejvic prekazely.

  * Lahve se do lednice nedoplni samy, tudiz je vhodne jim pomoct.

  * Pokud z labu odchazite, nezapomente prepnout switch na club-mate panelu.

Jiste by se dalo pokracovat, nicmene by to pak nikdo necetl. Neoznacene
veci ze stolu v socroomu (nyni uklizeneho) najdete v output bufferu.

Nephirus