[Brmlab] ESA SOCIS 2012

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Fri Jul 20 03:38:15 CEST 2012

Caute!

Prave som natrafil na ESA SOCIS 2012[1]. Jedna sa o velmi podobny
program ako je Google Summer of Code, akurat organizovany ESA a zamerany
na softver a hardver, ktory sa nejakym sposobom dotyka vesmirneho
programu. Pozrite si zoznam akceptovanych projektov[2] a ich napadov a
ak ste studenti, tak sa mozte skusit zapojit. Odmena je 4000 EUR,
deadline na prihlasky je o tyzden (27.7), potom sa programuje od 1.8 do
28.10.

Ja sa zapojit nemozem (nie som student), ale aj tak som sa dozvedel o
hodne zaujimavych projektoch, o ktorych existencii som predtym netusil -
napr. http://opencubeproject.org/ ci http://gerbil.sf.net/

[1] http://sophia.estec.esa.int/socis2012/
[2] http://sophia.estec.esa.int/socis2012/?q=node/13

--