[Brmlab] Global Game Jam 2012 - Hexoboros

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Mon Jan 30 11:43:46 CET 2012

Ahojte!

Minuly vikend som sa zucastnil Game Jamu[1] v Prahe (48-hodinovy
hackathon v ramci celosvetoveho Global Game Jamu[2]), kde bolo hlavnou
ulohou vytvorit hru na temu Ouroboros[3]. S hrou Hexoboros[4] sa mi
podarilo ziskat druhe miesto v lokalnej sutazi a jej hlavna myslienka by
mala byt zrejma z tohto videa[5]. Hra je samozrejme open-source[6].

Zaujima ma, ci sa v nasich radoch nenajde nejaky level designer, ktory
by pomohol s designom jednotlivych levelov. Ak by tu taky zaujemca bol,
tak moj email poznate. :-)

Dakujem!

[1] http://gamejamprague.org/
[2] http://globalgamejam.org/