[Brmlab] Veci na vyhodenie (cistka v brmlabe)

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue Jan 24 23:18:50 CET 2012

  Ahoj!

On Mon, Jan 23, 2012 at 03:38:15PM +0100, Petr Baudis wrote:

> A proc vyrabet dalsi databazi? Budeme muset udrzovat obe, dokud bude
> nenulova sance, ze najdeme item s carovym kodem, ktery v te nove neni,
> a vsechny udaje budou stejne cut'n'paste z te stare. Nejak tomu
> nerozumim...

  Dneska jsem pokracoval ve skladovaci misi. Po chvili jsem s OpenOffice
ztratil trpelivost a obsah presunul do noveho listu v gnumericu.

  Jsou tam sheety 'stary sklad' (read-only!) a 'NOVY SKLAD' (ten
editujte). Pri cut'n'paste ze stareho skladu muzete rychle prepinat
ctrl-pgup/pgdn.  Police obsahujici nezatridene veci jsou oznacene TODO
radky, odstranujte je prosim jen budete-li si jisti, ze uz je tam
vsechno zaskladnene.  Zatim jsou kompletne zaindexovane police 16, 17,
18, 19 a 21 (a skoro cela 13). Tesim se, ze po mne zase stafetu prevezme
nekdo dalsi. :)

  Zaroven pozdeji vecer nasetupuji pravidelne zalohovani do
data:/data/mirror/brmsklad/.

	The goal of Computer Science is to build something that will
	last at least until we've finished building it.