[Brmlab] [HSBR] Brmlab - spoluprace na skladovem IS - part 2

Simon XanthiX xanthix at gmail.com
Tue Jan 24 15:17:51 CET 2012

Zdravim ve spolek,

ja bych byl schopen pomoct s tvorbou Web 2.0-based interfacu. Idealni by
bylo, kdybych mel mockup navrh s popisem, co se od te, ci one komponenty
ocekava. Navrhoval bych vytvorit v ramci tohoto projektu pracovni skupinu,
ktera je zodpovedna za front-end, ve ktere bychom se synchronizovali a tim
se zarucila jednotnost front-endu.

Greetings,

XtX