[Brmlab] Veci na vyhodenie (cistka v brmlabe)

Martin Janovský martian at seznam.cz
Tue Jan 24 12:59:44 CET 2012

Ahoj.
Me(lo by to mít solidní základy = du*raz na prvotní návrh databázového
schématu. Sice do tohoto oboru nede(lám, ale tohle si pamatuju z jednoho
pr(edme(tu na VUT.

Kluci z nas(eho Brne(nského hackerspacu taky chte(jí r(es(it skladový
IS, nemohli bychom navázat ne(jakou výme(nu zkus(eností? Tr(eba jsou u
nás taky nade(jné mozky. :)

martian