[Brmlab] Veci na vyhodenie (cistka v brmlabe)

niekt0 niekt0 at hysteria.sk
Mon Jan 23 15:09:32 CET 2012

On Mon, Jan 23, 2012 at 02:43:21PM +0100, Petr Baudis wrote:
>   Ahoj!

>   Jako ze jsou horlave? :)

>   V brmlabu je hromada veci prede dvermi a hromadka uprostred mistnosti.
> Co je co?

Vsetko je predbezne na vyhodenie/odnesenie.
Snad s vynimkou 4 na sebe polozenych serverov, o ktorych osude by sme sa mohli dohodnut na meetupe.

>   Skvela prace!
>
>   Neni mi jasne, v jakem stavu je aktualne evidence - podle vseho je
> out-of-sync s aktualnim stavem, asi se pocita jeste s druhym kompletnim
> pruchodem skladu? A rad bych se ujistil, ze se pri vyhazovani divate
> na poznamky v inventure, nebo by si kazdy mel zkontrolovat osud vsech
> veci, ktere naskladnil pouze k zapujceni?

Ha-ha;)
Dokumentacia je UPLNE out-of-sync.
Jenda ju zacal postupne pomaly znovu vytvarat, ale este je to daleko od dokoncenia.
Kazda pomoc vitana. Samozrejme sme sa snazili nevyhadzovat veci oznacene ako sukromne.
100% zarucit sa to ale neda (minimalne preto ze evidenciu sa uz raz podarilo ciastocne prepisat, konkretne mne),
takze silne doporucujem prehrabat sa vecami na odstranenie. Ale tak 90% vyradenych veci je
neoznacenych.

n.