[Brmlab] Veci na vyhodenie (cistka v brmlabe)

niekt0 niekt0 at hysteria.sk
Sat Jan 21 15:15:56 CET 2012

Zdravim vospolok,

upratovanie v brmlabe je v plnom prude,
a narazili sme na niekolko zaujimavych veci, u ktorych som si takmer isty ze maju
uzasny flame potencial.

Pomerne agresivnym filtrom sme vybrali kopu veci urcenych na vyhodenie:
Napr. taky kafe stroj je krasny priklad veci u ktorej si nie sme isty ci ju chceme:
Jeden funkcny kavovar uz mame, a ten v sklade tam lezi uz vyse roka a nijak sme ho nepouzili.
Na druhu stranu vyhadzovat ho sa mi zda skoda.

Podobnych veci je tam na vyhodenie kopa, takze by bolo idealne aby sa
co najviac ludi zastavilo v brmlabe co najskor, aby nikto nebol smutny ze sme mu vyhodili hracku.
Samozrejme, ked bol o nieco z veci na vyhodenie zaujem, miesto zberneho dvoru to moze putovat k nemu.

(inak konecne sa uz v sklade da prejst az na koniec;)

n.