[Brmlab] GSM research na USRP1

Martin Janovský martian at seznam.cz
Wed Jan 18 22:45:44 CET 2012

Jsem rád, že je zájem. ;-)

Bude nejlepší sobota?
Zeptám se takto: v kolik hodin mám přijít a kdy odejít/odjet? Klidně
bych zvládl i 2 dny.
V Praze můžu buď přespat u kamaráda nebo u někoho z vás. Jsem čistotný
hacker. :)

Ještě taky dělám Couchsurfing, na Silvestra jsem do Brmlabu přivedl asi
8 surferů ("přespolních"). Nicméně to se blbě domlouvá narychlo -
přespání přes CS.

Vše záleží na tom, zda to vidíte na vícedenní akci nebo ne.
Já se klidně zdržím, hlavně když se budu sunout dopředu s diplomkou.
Pomoci s úklidem se taky nebráním!

Díky,
Martin/martian