[Brmlab] GSM research na USRP1

Martin Janovský martian at seznam.cz
Wed Jan 18 01:21:45 CET 2012

Ahoj,

jak jsem se nedávno zmínil na IRC, mám k dispozici nějaký HW zajímavý
pro hraní si s GSM.

Jde o:
USRP1
2x RFX900 (FLEX900) daughterboards

Vím, že u vás se něco robilo s 4x OsmocomBB telefonama.

Já mám docela problémy rozjet si toolchain na to USRP.
Kdybyste chtěli, můžu se s tím zařízením osobně dostavit a můžeme si hrát.

Chci se ale nejdříve domluvit na dni a čase, abych z Brna nejel naslepo.
V úterý jsem prošvihl meetup, ale moc se mi to stejně nehodilo. Strávil
jsem večer v BASE 48 a bylo fajn, měli jsme tam i jednoho cizince na
návštěvě, už se o nás ví...

Na druhou stranu, kdyby se někomu chtělo dojet do Brna, nocleh už by se
nějak zařídil.

martian