[Brmlab] bude nekdo v brmlabu tuhle stredu odpoledne/vecer?

Frantisek Apfelbeck algoldor at yahoo.com
Mon Jan 9 00:38:50 CET 2012

Jeste jeden dotaz, nemohl by nekdo prinest napajeni (12 V; 2 amp) a USB kabel (standard B) na pripojeni externiho starsiho data disku (SATA) "Packard Bell Store & Save 3500?" Potreboval bych udelat finalni update zalohy a nejak nemam jak. Kdyby tam byl pocitac kam by se to dalo pripojit, tak disk se da v pohode vyndat s futralo a nopjit primo na vnitrnosti.

Ahoj,

Frantisek Algoldor Apfelbeck

biotechnologist&kvasir and hacker

http://www.frantisekapfelbeck.org

"There is no way to peace, peace is the way." Ghandi