[Brmlab] Rapsberry Pi

Ondrej Beranek rainbof at gmail.com
Wed Feb 29 12:55:37 CET 2012

takže mam i odpověď. :(

"bohužel nem?žeme d?lat zatím vyjímky protože zatím máme potvrzený omezený
po?et kus?. Snažila jsem se je p?esv?d?it o Vaší situaci" (zájem komunity)
", ale ?ekli bez vyjímek.
Jsem si ale jistá že tato situace se týka jen této první fáze, a hned jak
dostaneme do skladu standartn? velkou dodávku, budete moci objednávat jako
ostatní sou?ástky hromadn?."