[Brmlab] [FPI - "Má ob?an právo na tajemství p?ed svým státem?", p?edná?í RNDr. Ing. Ji?í Peterka (Katedra softwarového in?enýrství, MFF UK)]

Pavol Luptak wilder at trip.sk
Tue Feb 28 14:11:57 CET 2012

Uviedol som aj stvrty dovod (mozes generovat a predavat el.elektrinu), ak si
ju teda na tej priehrade dokazes vytvorit. Sukromne vodne priehrady realne
existuju napriklad v USA.

Otazku treba ale postavit trochu inak - ak nikto (ziadna firma) nie je
ekonomicky motivovana postavit danu priehradu a sucasne ziadni ludia nie su
ochotni dobrovolne prispiet na jej vystavbu (napr. verejnou zbierkou) - mas
moralne pravo teraz celoplosne vsetkych ludi okradnut (vo forme dani) a tieto
penazi pouzit na vystavbu tejto priehrady?

Podla mna nemas!

[Pavol Luptak, Nethemba s.r.o.] [http://www.nethemba.com] [tel: +421905400542]