[Brmlab] [FPI - "Má ob?an právo na tajemství p?ed svým státem?", p?edná?í RNDr. Ing. Ji?í Peterka (Katedra softwarového in?enýrství, MFF UK)]

Rado1 rado at rado1.cz
Tue Feb 28 14:12:38 CET 2012

On Tue, Feb 28, 2012 at 02:02:06PM +0100, Pavol Luptak wrote:
#> On Tue, Feb 28, 2012 at 10:59:46AM +0100, Rado1 wrote:
#> >
#> > Toto je imho naivita. Slobodna spolocnost vecer ulahne do posteli a rano sa
#> > zobudia s tankami na uliciach a samopalnikom na kazdom rohu. Par poprav -
#> > byt diktatorom, ktory bez boja ziskal pracovnu silu a nerastne bohatstvo
#> > nejakeho uzemia, bol by som haur a 10% popravenych by mi nevadilo - a hned
#> > je tu poslusne obyvatelstvo, co robi presne to, co chce nova vlada...
#>
#> 1. Otazka je motivacia (ludia v slodobnej spolocnosti su tazsie podmanitelni
#> ako v neslobodnej)
#>
#> 2. Slobodna spolocnost (sa podobne ako ine spolocnosti) bude branit (len trochu
#> inym sposobom ako to robia teraz ine spolocnosti)

Samopal s popravy bez sudu su strasne silna motivacia drzat hubu a krok.
Funguju na tom vsetky diktatorske rezimy. A spusta z nich prezila desiatky
rokov napriek "ostrym prosbam" svetovej verejnosti.