[Brmlab] [FPI - "Má ob?an právo na tajemství p?ed svým státem?", p?edná?í RNDr. Ing. Ji?í Peterka (Katedra softwarového in?enýrství, MFF UK)]

Pavol Luptak wilder at trip.sk
Tue Feb 28 14:02:06 CET 2012

On Tue, Feb 28, 2012 at 10:59:46AM +0100, Rado1 wrote:

> Toto je imho naivita. Slobodna spolocnost vecer ulahne do posteli a rano sa
> zobudia s tankami na uliciach a samopalnikom na kazdom rohu. Par poprav -
> byt diktatorom, ktory bez boja ziskal pracovnu silu a nerastne bohatstvo
> nejakeho uzemia, bol by som haur a 10% popravenych by mi nevadilo - a hned
> je tu poslusne obyvatelstvo, co robi presne to, co chce nova vlada...

1. Otazka je motivacia (ludia v slodobnej spolocnosti su tazsie podmanitelni
ako v neslobodnej)

2. Slobodna spolocnost (sa podobne ako ine spolocnosti) bude branit (len trochu
inym sposobom ako to robia teraz ine spolocnosti)
[Pavol Luptak, Nethemba s.r.o.] [http://www.nethemba.com] [tel: +421905400542]