[Brmlab] [FPI - "Má ob?an právo na tajemství p?ed svým státem?", p?edná?í RNDr. Ing. Ji?í Peterka (Katedra softwarového in?enýrství, MFF UK)]

Rado1 rado at rado1.cz
Tue Feb 28 11:06:26 CET 2012

#> 1. Vlastnik pozemkov, ktory vlastni pozemky v tejto povodnovej oblasti
#> velmi rad zainvestuje do budovania hradze, nakolko to vyrazne zvysi trhovu
#> hodnotu jeho pozemkov (lebo sa znizi riziko ich zaplavenia)

Chcelo by to nejake cisla. Ja osobne neverim tomu, ze narast ceny pozemkov
prevysi naklady na budovanie hradze.
#>
#> 2. Sukromne poistovanie, ktore poistuju majetok ludi/spolocnosti v blizkosti
#> danej hradze, nakolko tym znizia riziko vyplacania vysokych poistiek v pripade
#> povodne

Prdlajz. Poistovna to ma v pazi. Rizikovy barak skratka nepoisti. Usly zisk
z nevybranych poistiek je nasobne mensi ako naklady na hradzu.

#> 3. Akykolvek developeri, ktori chcu nieco vystavat v blizkosti hradze a teraz
#> nemozu, lebo je to rizikova oblast.

Developer si vyberie iny pozemok...
A ludi apojdu tam, kde sa to postavi.