[Brmlab] [FPI - "Má ob?an právo na tajemství p?ed svým státem?", p?edná?í RNDr. Ing. Ji?í Peterka (Katedra softwarového in?enýrství, MFF UK)]

Rado1 rado at rado1.cz
Tue Feb 28 10:59:46 CET 2012

#> Teda chcem povedat, ze sa oplati viac dobyt nejaka ina autoritativna
#> spolocnost, kde si dosadis len vlastnu vladu, politikov apod. ako slobodna
#> spolocnost, ktora nie je centralizovano riadena a tazko ziskas nad vsetkymi
#> tymi ludmi kontrolu (lebo oni vlastne ziadnu vladu nemaju).

Toto je imho naivita. Slobodna spolocnost vecer ulahne do posteli a rano sa
zobudia s tankami na uliciach a samopalnikom na kazdom rohu. Par poprav -
byt diktatorom, ktory bez boja ziskal pracovnu silu a nerastne bohatstvo
nejakeho uzemia, bol by som haur a 10% popravenych by mi nevadilo - a hned
je tu poslusne obyvatelstvo, co robi presne to, co chce nova vlada...