[Brmlab] [FPI - "Má ob?an právo na tajemství p?ed svým státem?", p?edná?í RNDr. Ing. Ji?í Peterka (Katedra softwarového in?enýrství, MFF UK)]

David Klusacek klusacek at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue Feb 28 03:42:53 CET 2012

> A neodpovedal si mi na otazku, ci si myslis, ci v CR existuje nejaky politik,
> ktory lepsie vie, co spravit s tvojimi 40% danami ako ty sam :-)

To je spatne polozena otazka.

Ale kdyby ses zeptal jestli souhlasim s tim za co utraceji penize tak
odhadem se 40% bych asi souhlasil (armada, policie, skolstvi a castecne
zdravotnictvi, a mozna dalsi veci ktery me ted nenapadaji), ale presne jsem
to nepocital.

Problem je asi v tom ze vetsinu lidi nenapadne na co by se mely vynakladat
penize dokud neni pozde a neni zjevne videt ze napriklad nepostavili
protipovodnovou hraz.