[Brmlab] [FPI - "Má ob?an právo na tajemství p?ed svým státem?", p?edná?í RNDr. Ing. Ji?í Peterka (Katedra softwarového in?enýrství, MFF UK)]

Michal Tuláček michal at tulacek.eu
Mon Feb 27 21:59:20 CET 2012

ad trestni zakon a drogy - to uz je ale ciste vec daneho statu, za co
te ma chut vychovavat, to ale opousti rovinu toho, ze se sousedem si
muzete nastavit libovolne vztahy a alespon na obcanskopravni rovine
"zakazane" znamena "soud ti nepomuze" a ne "nekdo te zavre, protoze
jsi porusil obcansky zakonik"

ad polyamorie (wow, to je slovo), to muzes provozovat, nikdo te za to
nezavre, jen muzes pouze jednou legalne uzavrit statem garantovane
partnerstvi (snatek) [ale zit s nima a chovat se k nim jako k
manzelkam muzes v neomezenem poctu]. Ad homosexualni pary, zde plati
to same, navic alespon cesky stat umoznuje ten snatek mit posveceny
statem s odpovidajicimi vyhodami (ale opet do toho nikdo nikoho
nenuti, i ti mohou zit na sve hromadce pospolu, pripadne uzavrit jedno
partnerstvi posvecene statem a udrzovat jich nekolik vedle toho... )

-mt