[Brmlab] [FPI - "Má ob?an právo na tajemství p?ed svým státem?", p?edná?í RNDr. Ing. Ji?í Peterka (Katedra softwarového in?enýrství, MFF UK)]

Pavol Luptak wilder at trip.sk
Mon Feb 27 19:16:29 CET 2012

On Mon, Feb 27, 2012 at 07:04:31PM +0100, Rado1 wrote:
> V casoch, ked bolo publikovane DVD CSS, a bolo to trestne (ono je to
> trestne asi aj dnes, ale uz na to vsetci pecu), bola spusta kodu
> prezentovana na weboch nie len ako steanografia ale aj splitnutim
> na niekolkych weboch.
> Jeden web obsahoval subor, co vyzeral ako sum. Iny web obsahoval uplne
> iny subor, zasa to vyzeralo ako sum.

Tu mi napada klasicka programatorska otazka -
"aka najkratsia sekvencia bitov je uz nelegalna?" (teda, ze sa to da
interpretovat ako detska pornografia alebo nieco copyrightovane:)

Predpokladam, ze je to toto cislo:

https://en.wikipedia.org/wiki/Illegal_prime#The_first_illegal_prime_number

(a pamatajte, ze o 1 bit kratsie a uz je opat legalne! :-)
[Pavol Luptak, Nethemba s.r.o.] [http://www.nethemba.com] [tel: +421905400542]