[Brmlab] [FPI - "Má ob?an právo na tajemství p?ed svým státem?", p?edná?í RNDr. Ing. Ji?í Peterka (Katedra softwarového in?enýrství, MFF UK)]

Pavol Luptak wilder at trip.sk
Mon Feb 27 17:21:11 CET 2012

On Mon, Feb 27, 2012 at 04:38:06PM +0100, David Klusacek wrote:

> No ted jde o to jestli ten zakon dava za povinost vydani alespon jednoho
> anebo vsech klicu a taky kdo urci kolik klicu tam je.

To je asi jedno, nie? Kedze ti nevedia technicky dokazat, ze si nepouzil jeden
kluc, ale viacero.

> Co kdyz budu mit 10 GB soubor s nahodnymi cisly z HW generatoru, protoze
> delam monte-carlo simulace a oni mi budou tvrdit ze k nemu chteji klic,
> protoze si mysli ze je to zasifrovany oddil?

Ono, ked Ti ten disk vyberu zo zhabaneho pocitaca z ktoreho to bootuje, tak
je asi celkom jasne, ze tam mas full disk encryption a neukecas to.

> Na zaklade stejne logiky muzou tvrdit ze si mysli ze volne misto je hidden
> volume a chtit dalsi klic....

Toto ale podla mna ukecas :)
[wilder at trip.sk] [http://trip.sk/wilder/] [talker: ttt.sk 5678]