[Brmlab] [FPI - "Má ob?an právo na tajemství p?ed svým státem?", p?edná?í RNDr. Ing. Ji?í Peterka (Katedra softwarového in?enýrství, MFF UK)]

David Klusacek klusacek at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon Feb 27 16:38:06 CET 2012

> Podozrive to byt moze,
> ale zakonnu povinnost si si vydanim hesla splnil, a teda by si aspon nesiel sediet.
> (alebo inak, nesiel by si sediet za nevydanie klucu;)

No ted jde o to jestli ten zakon dava za povinost vydani alespon jednoho
anebo vsech klicu a taky kdo urci kolik klicu tam je.

Co kdyz budu mit 10 GB soubor s nahodnymi cisly z HW generatoru, protoze
delam monte-carlo simulace a oni mi budou tvrdit ze k nemu chteji klic,
protoze si mysli ze je to zasifrovany oddil?

Na zaklade stejne logiky muzou tvrdit ze si mysli ze volne misto je hidden
volume a chtit dalsi klic....