[Brmlab] [FPI - "Má ob?an právo na tajemství p?ed svým státem?", p?edná?í RNDr. Ing. Ji?í Peterka (Katedra softwarového in?enýrství, MFF UK)]

Libor Boldan libor at boldan.eu
Mon Feb 27 11:47:52 CET 2012

Taky by mi to zajimalo. Nahravka, nebo cokoli jineho.
Nekde jsem cetl, ze soud nekde (asi ne u nas) rozhodl, ze uzivatel musi
vydat heslo. Me by zajimalo, kdyz budu mit na flashce soubor
pojmenovanej treba hiberfil.sys a bude to truecryptovy soubor, jestli to
lze prokazat. Samotny Truecrypt to podle me nerozlisuje a napise, ze je
spatne heslo, nebo spatny soubor.

Libor