[Brmlab] priprava na quadcopter workshop

Tomas Suchan suchan.tomas at gmail.com
Thu Feb 16 19:49:03 CET 2012

V labu je 4x esc, tri prdele ruznych vrtuli, ecu, aku, nabijecka, rc set,
suchy zip, smrstovaci buzirky, silikonove kabely,  konektory, kabely k esc
atd (prodluzovaci), unasece vrtuly, gumicky na ne, meraky akumulatoru a
piskace na akucka. A to vse na kazdy kus QC. Takze v tomto ohledu by jsme
meli bejt v pohode.......