[Brmlab] priprava na quadcopter workshop

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Thu Feb 16 15:03:27 CET 2012

  Ahoj!

  Moc diky, ze se angazujes!

On Thu, Feb 16, 2012 at 02:15:57PM +0100, Jan Schermer wrote:
> 2) kazdy kdo budete skladat prineste 8ks AA baterii (kdo mate tak
> nabijecich) do ovladani, doporucuji poridit si taky nejake LED pasky
> (cervena/zelena, nejlepe od kazde 2ks at jsme compliant ;)) a dalsi
> veci co se neporizovaly hromadne. Potom se pokusime prerobit jedno
> ovladani na klasickou 3S modelarskou baterii do transmitteru, ale at
> mate ted s cim letat.

  Kdybys nakupoval tohle v GESu, vezmi mi prosim ty dobijeci AAcka
do ovladani.

  Jinak AIUI chybi pouze ty raminka (to bude tricky, pripadne muzu
zitra zkusit tu Feronu, ale nevim, jak budu stihat, a jestli to koupim
spravne) a nejaky "material na stred", ktery verim sezenu ad hoc nekde
v brm. ;-)

> 3) nejlepe mi kazdy kdo jdete poslete maila a popiste co vlastne
> chcete postavit - napriklad i jestli na to chcete casem veset
> kameru, jestli to mate jednorazove jako hracku nebo jestli to pak
> chcete upgradovat atd - z toho muze plynout co objedname za material
> a jak se to bude stavet.

  Ja chci neco, na co budu pozdeji veset kameru a nejakou chytrejsi
elektroniku, upgradovat to budu, dlouhodoby plan je postavit si mensi
swarm se semi-autonomnim chovanim.

	Smart data structures and dumb code works a lot better
	than the other way around.  -- Eric S. Raymond