[Brmlab] Lua workshop

Pavol Rusnak stick at gk2.sk
Mon Feb 13 13:07:41 CET 2012

Zdravicko!

/ Blackhead ma akosi predbehol ... :-) /

Pozyvam vas na Lua/LÖVE workshop, tuto stredu v nasom br(m)lohu od 20:00.

Lua je velmi jednoduchy skriptovaci jazyk, LÖVE zasa easy framework na
vytvaranie 2D (nielen) hier. Ja som s tymito technologiami nemal doteraz
ziadne skusenosti, ale na poslednom GameJame som si ich ohmatal a
povedal som si, ze by bolo fajn podat skusenosti dalej. Je to fakt
jednoduche a nemusite sa nicoho bat. Doneste si iba svoje notebooky a
vlitneme na to! :)

Viac info na: https://brmlab.cz/event/lua_love2d_workshop

--
Best Regards / S pozdravom,