[Brmlab] quadcopter workshop

shady shady at ynet.sk
Sun Feb 12 11:11:15 CET 2012

ahoy,

ja teraz na to nemam cas ani chut, takze ak si niekto neobjednal suciastky,
a chce ich, predam moje za povodnu cenu 190USD, cize (vtedy ma to vyslo) 3571.24 Kc

je tam toto, telo sa ma stavat na workshope:

- 4x stridavy motor
- 4x ECU (jednotka rizeni motoru)
- 1x ridici jednotka QC vcetne gyr atp....
- 1x LiPol aku + digitalni nabyjecka
- 1x digitalni RC vysilacka 6ti kanal 2.4Ghz
- 1x digitalni prijimac 2.4Ghz 6 kanalu
- set patricnych levotocivych a pravotocivych vrtuly
- 4x vrtulovyunasec + fixace
- sada kosmetiky a kabylku