[Brmlab] quadcopter workshop

Jan Schermer zviratko at zviratko.net
Fri Feb 10 19:45:06 CET 2012

Jo a co me jeste nepada - ty ovladace potrebujou 8ks AA baterii, jedna
sada nenabijeci vydrzi jen asi 2 hodiny provozu (a opravdu neni dobry
napad pouzivat to i jen trochu vybity) - doporucuju bud nabijeci baterie
co vydrzej cca 4 hodiny a nebo si to pak prebastlete na 12V LiPo (coz
znamena koupit dalsi baterku)

a nekdo vemte karimatku (nebo ten samej matros jako kulatinu - ted nevim
odkud jsem to sehnal) - na podvozek a kolem baterky...