[Brmlab] Rack - odvoz

Jan Svec jeniks at kxt.cz
Thu Feb 9 13:23:43 CET 2012

2012/2/9 Petr Baudis <pasky at ucw.cz>:

> Pokud budeme mit dobre vyresene chlazeni a rack, potrebujeme stale
> minimalizovat pocet serveru? A konec koncu co by kdo mohl mit proti
> klobasam... :)

Rozhodne, uz jen kvuli kravalu (ten se da vyresit izolaci na dverich)
a elektrice (hlavne kvuli ni jsme zacali o snizeni poctu serveru
mluvit). BTW neverim, ze nekdo vyresi chlazeni tak, abychom mohli mit
rack plnej serveru, ale rad se necham prijemne prekvapit :)

> (Taky mi prijde, ze je rack docela velka zalezitost, ale jestli je jak
> ho privezt a nekdo se do toho chce pustit, proc ne a na miste se pak
> doresi, jak ho kam narvat, aby se vesel a neprekazel. Pripadne ho
> modnout na neco jineho / rozebrat, kdyz se to nedoresi. :-)

Ja to proboha nikomu nerozmlouvam, rack je za jistych okolnosti fajn
vec, jen jsem nadhodil podle me validni pripominky a mam pocit, ze
reakce jsou spis typu "neser, chceme rack, rack je cool, to se pak
nejak vyresi", misto aby se to vyresilo rovnou a usetrilo se pripadne
netrivialni mnozstvi prace a mozna penez s transportem. Ale whatever.

K.