[Brmlab] Rack - odvoz

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Thu Feb 9 12:55:09 CET 2012

On Thu, Feb 09, 2012 at 12:47:20PM +0100, Jan Svec wrote:

> To si nemyslim, naopak nase snaha je mit serveru co nejmin. Takze muj
> tip je ten, ze z racku nakonec bude vesak na klobasy ;)

Pokud budeme mit dobre vyresene chlazeni a rack, potrebujeme stale
minimalizovat pocet serveru? A konec koncu co by kdo mohl mit proti
klobasam... :)

(Taky mi prijde, ze je rack docela velka zalezitost, ale jestli je jak
ho privezt a nekdo se do toho chce pustit, proc ne a na miste se pak
doresi, jak ho kam narvat, aby se vesel a neprekazel. Pripadne ho
modnout na neco jineho / rozebrat, kdyz se to nedoresi. :-)

	The goal of Computer Science is to build something that will
	last at least until we've finished building it.