[Brmlab] Rack - odvoz

niekt0 niekt0 at hysteria.sk
Thu Feb 9 10:29:03 CET 2012

Momentalne nam servery zaberaju celu jednu policu,
takze ak by sme ju iba nahradili rackom, na mieste nestratime,
a teoreticky nam zostane jedna polica, ktoru mozeme dat inde.

Rack sa ovela lepsie chladi, mame v plane tam dat klimatizaciu,
ktora by potom vyfukovala teply vzduch cez luxferu priamo von.
Kazdopadne dufam, ze by sa nam rack mohol zmestit aj bez vybratia police, uvidime.

n.