[Brmlab] Zaujimave akcie v blizkej dobe

Ondrej Mikle ondrej.mikle at gmail.com
Fri Feb 3 22:55:41 CET 2012

On 02/03/2012 10:07 AM, Rado1 wrote:
> On Thu, Jan 26, 2012 at 07:27:39PM +0100, Stevko wrote:
> #> Mohlo by vas zaujimat, ze v sobotu bude "Prochazka prazskym kamerovym
> #> systemem" (o tretej na mustku zacina).
> #> Bude sa napr. aj ukazovat, ako sa kameram vyhybat.
> #>
> #> http://www.slidilove.cz/content/prochazka-prazskym-kamerovym-systemem-0
>
> Nakoniec mi to casovo nevyslo.
> Vie niekto z tej akcie podat strucny suhrn zaujimavosti?

Pokial vies jak vyzeraju zakladne modely kamier ("hranolova" a
360-stupnova-polgula), tak zasadna informacia bola tato:

Firma, ktora ich instaluje, to robi bez vyberoveho rizeni. Cena instalacie
jednej kamery je cca 1e6 Kc (HW+praca, slovutne: 1 mega, 1 kaprik na stole,
atd.) pokial sa jedna o kamery v historickom centre.

Dovod: ta firma (zabudol som meno, ale pojde vygooglit) ma na instalaciu
"autorske pravo" plynuce z "autorskeho zakona". Takze to nepovoli nikomu inemu.

Seriously, what the actual fuck?!?

Pokial nestacili argumenty proti COICA, SOPA, PIPA, ACTA, PCIP, tak tu je dalsi.

Potom ale existuju "pinhole kamery", ktore sa takmer kompletne az na miniaturny
sosovku zabuduju do steny. Tie je kurevsky tazke najst bez specialneho
vybavenia, ale AFAIK nie su pouzivane takto bezne.

BTW som dnes sledoval jak na Legerovej fotili spustu aut. To je kurva dobry
business tie kamery prenajimat. Sign me up :-) (a zarucim blaho pre vsetkych,
nikto nebude musiet pracovat, "Svajciarsko na Slovensku" ^W^W^W "Svajciarska
kvalita a svedske istoty pre Cesko")

OM