[Brmlab] Mich Altman workshop v nedelu o 15:00!

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Thu Dec 13 02:52:08 CET 2012

No, jeste porozmyslim, jestli mu budu mit vubec co nabidnout, protoze v
pamatkach se az tak uplne nevyznam, historie mesta me nejak moc nezajima...
;-) Mozna dam neco malo dohromady, ale urcite ho rad uvidim i mimo workshop!
Napis mi prosim, kde bydlis, abych vedel, kam si mam nasmerovat starting
point. ;-)
Diky