[Brmlab] navrhy na nakup vybaveni do brmlabu ( rasple )

Matyáš Škvor matescb at gmail.com
Sun Dec 9 20:07:52 CET 2012

Ahoj,
Hlavně nekupujte nový pilník/rašpli - je to povětšinou vyhazování peněz.

Co se nástrojů a nářadí týče, došel jsem k názoru, že stáří=kvalita.

Přidávám si rašple&pilníky do listu věcí po kterých koukám v bazarech(á cca
50Kč) a sběrných surovinách(10 Kč/Kg).

V úterý přinesu nějaké rašple, pilníky co mám v dílně navíc na nějakou
dlouhodobou propůjčku.

Mates