[Brmlab] Mitch Altman opet zavita do Prahy

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Fri Dec 7 13:47:55 CET 2012

  Ahoj!

On Mon, Dec 03, 2012 at 07:19:42PM +0100, Petr Baudis wrote:
>   Plakat uz je ready a je na wiki strance, kterou jsem trochu prepsal
> a zalozil doodle pro registraci ucastniku. Pokud si plakat vytisknete
> a vyvesite na miste, kde si toho vsimnou potencialni zajemci, bude to
> super; jinak zkusime zitra nebo ve stredu do brmlabu dopravit erarni.

  Rad bych poprosil o registraci v Doodle

	http://doodle.com/hgfnmspxa3sb3mhb

i brmlabaky, kteri se chteji zucastnit, nejen externi zajemce,
at vime, zda mame dost mista. Rekl bych, ze vic nez takovych 15 lidi
(rozprostrenych mezi obe mistnosti) uz se bude vmestnavat dost obtizne,
takze s registraci prilis nevahejte.

>   Stale hledame dobrovolniky pro technickou pripravu workshopu - hlavne
> zajisteni vsech supplies dle
>
> 	https://www.noisebridge.net/wiki/MitchTripEU_Nov_Dec_2012#Requirements_of_the_hosting_spaces_for_Mitch.27s_workshops
>
> (financovani dohodneme, nechceme, abyste to platili jen ze sveho).

  Toto stale plati, viz take brmlabi TODO list.  Mrkva uz provedl
inventuru (ted mame funkcnich 8 mikropajek, 3 trafopajky).