[Brmlab] kuchyňka v brmlabu

Václav 'Ax' Hůla axtheb at gmail.com
Sat Aug 25 11:56:38 CEST 2012

Dne 25.8.2012 9:09 "Ondrej Beranek" <rainbof at gmail.com> napsal(a):

> Ahoj,
> dnes zkolabovala stabilita poličky v kuchynce. Došlo při tom k rozbití
> značné části skleniček a hrníčků. (rozbié vyhozeny)
> Poprosil bych pokud si budete brát nádobí z kuchyňky umyjte si jej je
> pravděpodobný výskyt malých střepů.
>
> Dále bych se chtěl zeptat zda existuje nějaký koncept toho jak mají
> být poličky v brmlabí kuchyňce namontovány.

Maji tam byt poličky, které jsou vyskládány vedle hackstolu, připevněné
elkama které leží na stole vpravo od reprapu. Největší prkno (tuším 60x80)
co tam je má být nad lednicí, od něj k biolabu jedna 150cm dlouhá police a
na druhou stranu do L se vejde ještě jedna malá polička. Nad tim v rozumné
výši se to má nějak opakovat. Nezapomeň, ze se tam má vejít mikrovlnka.
Vrtačka je bud na hackstole nebo v regálu vedle kuchyňky v plastovém kufru,
hmoždinkovruty by mely být v hackstole v šuplících. Bacha, ta stěna není
úplně nejtlustší, nedělej hlubší díry než potřebuješ.

Ax.