[Brmlab] Exkurze na Meteo Libus - vypousteni meteo balonu

Jan Kapoun info at kappi.cz
Tue Aug 21 07:50:54 CEST 2012

Preposilam info od osoby nejpovolanejsi. Vymyslete termin.
kappi

Dobry den,
zajem o nasi praci nas vzdy potesi. Proto neni problem umoznit
exkurzi vaznym zajemcum a podelit se o nektere nase zkusenosti.

V soucasnem obdobi startuji meteobalony v casech, prihodnych
pro exkurze, 07:30 a 13:15 SLEC. Do 29.08. jsem k dispozici pro
vasi navstevu, pokud mne jine pracovni povinnosti neposlou nekam
jinam. Dalsi mozne obdobi se nabizi po 16.09..

Proto si vyberte pro vas vhodny termin a ja ho e-mailem potvrdim.
Prosim i o operativni kontakt, pokud by se neco nenadale menilo.

S pozdravem    Pavel Zarsky

Pavel Zarsky
Cesky hydrometeorologicky ustav
Oddeleni aerologicke
OA Libus   Na Sabatce 17  143 06  PRAHA 4
Telefon : 244033224           244032444
Mobil : 606910636       Fax : 244032442
http://portal.chmi.cz