[Brmlab] Fwd: Mereni radiace

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Fri Aug 17 21:18:38 CEST 2012

Oprav me, jestli se pletu, ale neklesa nahodou teplota tani se vzrustajicim
tlakem?

Tj. kdyz ten hodne hluboko ponorenej plovak ponorky (ma-li to tedy byt
ponorka a ne jen tesne-pod-hladinove plavidlo) dojde nejake ujmy, mam takovy
dojem, ze vlivem okolniho tlaku ten vosk stejne vytece vzhuru.... Nasledne
potom bude plovat u hladiny opet v tuhem stavu... (ano, to je vyrazne lepsi
nez nejaky olej, ale utece stejne)
;-)