[Brmlab] Showcase

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Sun Aug 12 12:19:08 CEST 2012

  Mili brmlabaci!

  Vecer jsem se pokusil zrekonstruovat nas showcase

	http://brmlab.cz/showcase

neboli policky slouzici k vystavovani hotovych projektu a gadgetu,
ktere si mohou navstevnici (i clenove) pohodlne vyzkouset nebo proste
stoji za videni. Dopsal jsem tam i projekty jinde v brmlabu, ktere
funguji nebo jsou jinym zpusobem pozoruhodne.

  Dopiste tam prosim, co Vam tam chybi. Zaroven ta stranka potrebuje
Vasi pomoc, informace o rade projektu je totiz prilis strucna a chybi
jasnejsi navod k pouziti - ten muzete dopsat primo do showcase, nebo
idealneji primo na stranku projektu (nekam nahoru, at je dobre videt).

  Nemusite anglicky.

  Happy hacking,