[Brmlab] Obrázky po internetoch

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue Aug 7 11:35:33 CEST 2012

  Ahoj!

On Mon, Aug 06, 2012 at 10:03:30PM +0200, Jan Hrach wrote:
> AFAIK https://secure.flickr.com/photos/brmlab/

  Aha, no tak tohle uloziste mame furt. :-) Dokonce se obcas vyuziva.

  Ma to nekolik minusu:

  - kolik lidi zna pristupove udaje? a maji je znat vsichni?
  - je videt jen poslednich 200 fotek
  - jeste jsem nenasel pohodlny zpusob, jak uploadovat - flickrfs mi
    nikdy poradne nefungoval, nakonec to zvladnu vetsinou s postrem,
    ale mam pri tom tendenci ponekud klit; mate nekdo nejaky workflow,
    jak s minimalni namahou z lokalniho disku na flickr nauploadovat
    novy set fotek? pokud ano, bylo by pekne ho mit na wiki...

	Smart data structures and dumb code works a lot better
	than the other way around.  -- Eric S. Raymond