[Brmlab] pro zajimavost

Frantisek Apfelbeck algoldor at yahoo.com
Fri Apr 27 01:44:51 CEST 2012

Ahoj Michale a Brmlabstvo,
Velmi pekny odkaz, diky. Presne neco takoveho bych potreboval pro svou "fermentacni literaturu". Diky me mobilite nejsem schopen mit u sebe knihy fizycky a radu veci potrebuju sdilet s lidmi co na svych cestach potkavam a maji o dane aktivity/znalosti zajem. Radu knih na dana temata jsem proto koupil snad vice nez desetkrat a budme uprimni, ono se to pri cene cca $20 az $30 za kus celkem prodrazi.

No uvidime, snad se k necemu takovemu dostanu a budu si moct udelat radnou online knihovnu, minimalne pro sve potreby (no a sem tam nekoho jineho, ze :-))) Jinak tahle vecicka by byla super pro Kubu, tam by si s tim vedeli rady :-)) Nez se rozloucim, tak zde je link pro kvasire na online zine verzi Wild Fermentation od Sandora Katze, krasny pocin

http://www.qzap.org/v6/index.php?option=com_g2bridge&view=gallery&Itemid=41&g2_itemId=63

Mejte se krasne, ze Seoulu zdravi,

Frantisek

PS Apropo ve stredu jsem byl v Hackerspace Seoul a opevoval jsem tam vas koutek s potravinami a napoji, plus elektronicke zvladnuti dane problematiky. Ze vsech hackerspaces co jsem zatim videl jste to zvladli myslim nejlepe, klobouk dolu. Jestli se tu zdrzim, tak bych to alespon castecne rad aplikoval, bude-li o to zajem.

Frantisek Algoldor Apfelbeck

biotechnologist&kvasir and hacker

http://www.frantisekapfelbeck.org

"There is no way to peace, peace is the way." Ghandi