[Brmlab] družice czCube

oliver at amset.sk oliver at amset.sk
Mon Apr 23 13:19:31 CEST 2012

Ahoj,

prave som na studiach v Kirune, Svedsku v ramci programu SpaceMaster.
(www.spacemaster.eu) Nasim zameranim je prave konstrukcia satelitov. Z
casovych dovodov sa sice nemozem zapojit ako by som chcel, ale ak by ste
mali konkretne otazky ohladom riesenia, vedel by som pomoct, alebo sa
opytat niekoho, kto s tym uz ma prakticke skusenosti.

S pozdravom,
Oli