[Brmlab] družice czCube

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Mon Apr 23 13:18:36 CEST 2012

  Ahoj!

On Mon, Apr 23, 2012 at 12:59:08PM +0200, Jaroslav Kousal wrote:
> kdo zůstal po posledním meetupu, asi byl u toho, když jsem mluvil o czCube.
> Aby to zaznělo i v konferenci:
>
> Tým czCube ( www.czcube.org ), který se pokoušel o stavbu české
> amatérské pikodružice formátu CubeSat, prochází zásadním restartem
> (není nadhodnocené říct, že projekt de facto umřel).
> Je na co navázat, vzniklo v průběhu let nemálo zajímavého hardware i
> software, vznikla zcela funkční autonomní pozemní sledovací stanice.
> Původní plány se ale ukázaly jako nerealizovatelné a je potřeba
> projekt kompletně přehodnotit a hlavně - krom torza původního týmu
> [...]

  Jak uz jsem rikal IRL - mne osobne to prijde velmi zajimave (a zda se,
ze dalsim taky), zajimalo by mne ale hlavne, v jakem stavu projekt
aktualne je, a zda jsou cubesataci jednotlive fyzicke komponenty snest
do brmlabu. Idealni by bylo usporadat nejaky maly workshop, v ramci
ktere by se jednotlive komponenty predaly, zdokumentoval se jejich stav
dokoncenosti a co je potreba dale udelat, vyrobila se tomu wikipage atd.

  (Samozrejme nikde neni garance, ze se na to ted brmlab vrhne a za
chvili bude funkcni satelit. Ale myslim, ze se projekt v brmlabu
rozjede kupredu s dost velkou pravdepodobnosti. :)

	Smart data structures and dumb code works a lot better
	than the other way around.  -- Eric S. Raymond