[Brmlab] Brmduina, další várka

Tomislav Arnaudov sargonout at gmail.com
Sat Apr 14 00:47:02 CEST 2012

@ Jenda ... mozme spravit dalsich 20 kitov ale momentalne nemam cas
riesit distribuciu a veci okolo
pokial chces zober to na seba a ja ti s tym rad pomozem ... blizsie
info na irc/query alebo osobne

@ timothy
viem ze si fanda do novych technologii ale ber to tak ze arduino je
perfetkne pojitko medzi SW a HW
a to hlavne po dokumentacnej stranke z ktorej vsetci tazime
skus sa najprv zameriat na ten HW ... do SW ti kecat nemozem ;)