[Brmlab] Chcete se stat posadkou vesmirne lodi?

Michal Tuláček michal at tulacek.eu
Sun Apr 8 15:04:07 CEST 2012

Ahoj,

   ja muzu ve stredu nebo v patek vecer pripadne vikend kdykoliv - pevne
doufam, ze do te doby budu fit, jsem aktualne marod. Jako misto by asi byl
vhodny brmlab, je tam kde sednout, kam dat notebook a hlavni obrazovka se
da simulovat platnem :)

  Co se tyce poctu lidi, demo je pro 3, plna verze pro 6 (kapitan +
kormidlo, zbrane, komunikace, strojovna a vedecky dustojnik). Plna verze
stoji bud 40 dolaru, coz je asi 125 korun na osobu, kdybychom chteli hrat
instantne v plnem setupu, pripadne se da ziskat zadarmo tak, ze se ta
posadka  natoci pri hre dema, da to na youtube a posle link autorovi hry
(kteryzto postup jsem chtel zkusit puvodne, kdyby nas ta hra chytla).

-mt