[Brmlab] Fwd: [General-discussion] tip na zlepsenie fluidnej inteligencie

shady shady at ynet.sk
Fri Sep 23 18:55:41 CEST 2011

----- Forwarded Message -----
From: "Matej Nemcek" <ybdaba at gmail.com>
To: "1st Slovak Hackerspace general discussion" <general-discussion at lists.progressbar.sk>
Sent: Friday, September 23, 2011 6:46:53 AM GMT -05:00 US/Canada Eastern
Subject: [General-discussion] tip na zlepsenie fluidnej inteligencie

Juraj ma poprosil, aby som to sem fwdol, tak preposielam

"zabudnite na krizovky a pocuvanie mozarta"
Aby ste si vylepsili vase schopnosti riesit viacej abstraktnych
problemov, staci vam 20 minut kazdy den v priebehu 20 dnich a uvidite
vysledky. Na cvicenie sa pouziva dual n-back training. V skratke ide
kratke testy, kde clovek sleduje dva vecne prvky, ktore si ma pamatat
n-krokov dozadu a potvrdit, ci sa dany jav opakuje.

Viac
http://medicalxpress.com/news/2011-05-brain_1.html

http://technoccult.net/archives/2011/06/01/n-back-training-exercise-still-holding-up-in-tests/

http://en.wikipedia.org/wiki/N-back

Je na to kvantum aplikacii, sledovane prvky su od tvarovych obrazov cez
vyskyt polohy daneho obrazca po rozne kombinacie hovoreneho slova az ku
identifikovaniu stlacenia hudobnej klavesy a prave preto n-krokov, lebo
pamatat si 4 kroky dozadu naozaj precvicuje.

Osobne sem tam precvicujem, ale aj zalezi cim sa clovek zapodieva
pracovne && konickami.

Kto si to chce narychlo vyskusat

http://www.soakyourhead.com/dual-n-back.aspx

w.