[Brmlab] krabice s disky

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Wed Sep 21 12:20:24 CEST 2011

Ha! Pravdepodobne ano. Ja kdyz jsem si tam ten HW vyzvedaval, tak jsem nevedel co vsechnoje moje a tudiz jsem tam "zapomnel" krabici s diskama, protoze za tu dobu co to tam lezelo (ano ja vim, moje chyba), tam kdosi stihl nahazet jeste dalsi kramy, takze jsem nebyl schopen tu bednu nijak identifikovat... ;-)

Tak pokud je to ono, tak zaridim odsunuti co nejrychleji, rekneme do konce pristiho tydne bych to mohl stihnout... ;-)

BH