[Brmlab] elektromotor volne k odberu

JoHnY johny at 2600.sk
Mon Sep 19 13:13:22 CEST 2011

Caute,

opravovali mi chladnicku a ako to uz byva, museli vymenit pol chladnicky lebo to co bolo pokazene sa "samostatne nedodava". Takze mi zostal celkom pekny elektromotor s vrtulou ktory je plne funkcny a luto mi ho je vyhodit. Keby sa hodil niekomu z vas na nieco, alebo by sa na nieco dal vyuzit v brmlabe tak dajte vediet a donesiem ho zajtra na meetup.
Fotky su tu: http://johny.sk/temp
Pre predstavu o velkosti, ta vrtula ma priemer 10 cm. Bohuzial ziadne specifikacie toho motoru nepoznam a ani na tom motore samotnom som nic nevidel.

	bye, JoHnY.