[Brmlab] Tricka, nalepky, letaky

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Fri Sep 16 14:34:05 CEST 2011

On Fri, Sep 16, 2011 at 02:06:53PM +0200, Jan Svec wrote:
> [...]

  To je zase ve sporu se vsemi ostatnimi navrhy. (Mimochodem, hodne
tmave modra tricka mame a pry jsou moc tmava. :-) Ale ja mam dojem, ze
barvy tricek (ktere jsou skladem) lze mixovat vpodstate libovolne, i
kdyz 100% to nevim.

> BTW pasky, omlouvam se, jestli jsem neco preslechl, ale mas uz tu
> nabidku od chapadel, at muzeme srovnat, ktera je vyhodnejsi a
> objednat?

  Cenu jeste nemam, jen vim, ze nalepky ted nedelaji, takze ty musime
kazdopadne poslat jinudy. Vzpomnel jsem si ale na...

	logs/freenode/#brmlab/2011-06-01.log:13:22 <@pasky> Mimochodem,
volal mi nejaky clovek z Bubenske z druheho patra, ze slysel, ze resime
plachtu, a ze on ma velkoformatovou tiskarnu a umi tisknout plachty,
samolepky, velke plakaty atd.

Indicie je mistnost c. 205. To by stalo za to prozkoumat. :-)

UNIX is user friendly, it's just picky about who its friends are.